پرسشنامه بررسی میزان رضایتمندی مشتریان

 

پرسشنامه بررسی

 میزان رضایتمندی مشتریان

 

مدیریت محترم

 

همانگونه که مستحضرید شرکت کلون در تک آریا در راستای بهبود مستمر خدمات و درک متقابل، به صورت دوره‌ای میزان رضایت مشتریان خود را مورد سنجش قرار می‌دهد و هدف از آن بررسی تغییرات در میزان رضایتمندی مشتریان می باشد. همچنان که قبلاً نیز به اطلاع رسید نظرات کارشناسانه و ارزشمند شما در سال های گذشته منجر به تشکیل قسمت "خدمات مشتریان" در واحد خدمات پس از فروش کلون در تک آریا  گردید. اطمینان داشته باشید که نظرات شما در دوره دوم نیز راهگشای ما در حل مشکلات و ارائه خدمات بهتر به شما مشتری گرامی خواهد بود. لذا خواهشمند است در صورت امکان  پرسشنامه حاضر با همفکری گروهی متخصصین واحدهای مربوطه تکمیل گردد.

پیشاپیش از اینکه وقت گرانبهای خود را برای پاسخگویی به این پرسشنامه در اختیار ما می‌گذارید، سپاسگزاریم و به امید خدا نتایج کلی این نظرسنجی را متعاقباً با شما در میان خواهیم گذارد.

در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص تکمیل پرسشنامه با شماره تلفن      0000 واحد خدمات مشتریان (آقای کریمی ) تماس حاصل فرمایید.

 

لطفاً پس از تکمیل پرسشنامه آن‌را به آدرس:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ردیف

میزان رضایتمندی شما از

کیفیت خدمات پس از فروش

کاملاً راضی

راضی

تاحدودی راضی

نه راضی و نه ناراضی

ناراضی

تاحدودی ناراضی

کاملاً ناراضی

1

رسیدگی به‌موقع به درخواستهای مشتری

 

 

 

 

 

 

 

2

سهولت دسترسی به فرد مورد نظر در شرکت

 

 

 

 

 

 

 

3

حضوربه‌موقع تیم‌های‌تعمیر، نگهداری، نصب‌و مشاوره

 

 

 

 

 

 

 

4

نحوه برخورد و ارتباط کارشناسان شرکت

 

 

 

 

 

 

 

5

تخصص و کیفیت تعمیرات پرسنل شرکت

 

 

 

 

 

 

 

6

میزان انعطاف در مقابل خواسته‌های مشتریان

 

 

 

 

 

 

 

7

تأمین به‌موقع لوازم یدکی دوره گارانتی

 

 

 

 

 

 

 

8

ارسال به‌موقع تجهیزات مورد نیاز

 

 

 

 

 

 

 

10

پشتیبانی‌های فنی

 

 

 

 

 

 

 

11

قیمت‌تجهیزات خریداری شده از شرکت خدمات پس‌از‌فروش

 

 

 

 

 

 

 

12

هزینه‌های تعمیرات و دستمزد شرکت خدمات پس‌از‌فروش

 

 

 

 

 

 

 

13

کیفیت نگهداری و سرویس دوره‌ای

 

 

 

 

 

 

 

14

بطور کلی تا چه اندازه از محصولات شرکت کلون در تک آریا راضی هستید؟

 

 

 

 

 

 

 

15

بطور کلی تا چه اندازه از خدمات پس از فروش شرکت کلون در تک آریا راضی هستید؟

 

 

 

 

 

 

 

توضیحات:(لطفاً در صورتی که در مورد هریک از سئوالات فوق نکته قابل ذکری وجود دارد، بیان فرمایید.)

 

 

 

از اینکه اوقات گرانبهای خود را در اختیار ما قرار دادید، صمیمانه سپاسگزاریم. امیدواریم با استفاده از نظرات سودمند شما مشتریان ارجمند، گامی مؤثر در راستای سرویس‌دهی مطلوب برداشته و رضایت خاطر شما را کسب نماییم؛ که این امر درواقع بزرگترین دارایی شرکت کلون در تک آریا و کمپانی بین المللی DORMA است.

 

نام پروژه :

نام مدیریت پروژه :                                                                             مهر و امضاء

 

 

/ 0 نظر / 130 بازدید